Save employees time and improve the customer experience with the 3CX Call Flow Designer (CFD). The user-friendly, visual app allows you to easily create strategic call flows and voice applications so that agents can more efficiently handle calls and customers can get to where they need faster. Advance your phone support structure and delight customers with a professional support portal. Create rules for call routing based on customer type, time of day and more so that no call goes unanswered. What’s more, authentication and credit card components ensure that security and privacy are taken care of.
(CFD) es una aplicación visual fácil de usar que le permite :
Crear fácilmente flujos de llamadas estratégicas y aplicaciones de voz
Mejorar su estructura de soporte telefónico con un portal de soporte profesional.
Crear reglas para el enrutamiento de llamadas según el tipo de cliente, la hora del día y más para que ninguna llamada quede sin respuesta.
Además le da seguridad y privacidad en procesos de autenticación y tarjetas de crédito
Automate Call Handling
- Route calls based on time of day or customer input.
- Authenticate callers based on customer ID or other input.
- Automatic outbound dialer & callback scheduler.
- Implement a voice payment gateway.
Automatice procesos
- Dirija las llamadas según la hora del día o la entrada del cliente.
- Autentique a las personas que llaman según la identificación del cliente u otra entrada.
- Marcador automático saliente y programador de devolución de llamada.
- Implementar una pasarela de pago por voz.
User-friendly
drag & drop interface
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No programming required – graphical interface with drag & drop.
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Visually design applications in hours rather than weeks.
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Include control components such as conditions, loops and variables.
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Multi language text to speech and speech to text.
Fácil de usar
- Es una interfaz de arrastrar y soltar
- No requiere saber de programación: La interfaz gráfica te permite arrastrar y soltar.
- Diseñe aplicaciones efectivamente y con rapidez en lugar de demorarse semanas.
- Incluya componentes de control como condiciones, loops y variables.
- Texto a voz TTS en varios idiomas y voz a texto STT.
Ready to use call flow
building blocks
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Fully configurable, pre-built components.
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Implement voice input, record, email sender, menu & more.
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Secure & private authentication, user input & credit card.
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Components for encryption, CRM lookup, database access & more.
Componentes prefabricados totalmente configurables.
- Implemente entrada de voz, registro, remitente de correo electrónico, menú y más.
- Autenticación segura y privada, entrada de usuario y tarjeta de crédito.
- Componentes para encriptación, búsqueda de CRM, acceso a bases de datos y más.
Automate responses using
Text to Speech
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CFD uses NLP (Natural Language Processing) capabilities.
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Leverages Google’s Text to Speech (TTS) and Speech to Text (STT).
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Recognizes over 120 languages and variants.
-
Able to customize pronunciation of words.
Automatice las respuestas usando Texto a voz
- CFD utiliza capacidades de NLP (procesamiento del lenguaje natural).
- Aprovecha las funciones de texto a voz (TTS) y voz a texto (STT) de Google.
- Reconoce más de 120 idiomas y variantes.
- Capaz de personalizar la pronunciación de las palabras.
Course Features
- Lectures 69
- Quizzes 0
- Duration Lifetime access
- Skill level All levels
- Language English and Spanish
- Students 98
- Certificate No
- Assessments Yes
Students List
and 37 students enrolled.